Még naiv és kezdő citroen tulajdonosként gondoltam azt, hogy biztosan nem bír tudomással a minden citroen attya, maga a gyártó, arról hogy hogyan is bánnak a magamfajta boldogtalan citroen tulajdonossal 2002-ben Magyarországon!
Semmi többet csak ami a Magyar jogszabályok szerint megillet, mint fogyasztót!
Levelet a jogi képviselőm megírta, francia nyelvre a hivatalos fordítását az erre jogosult személlyel elvégeztettem, így küldtem levélként a Citroen párizsi központjába!
Szóval levél ment, mellette a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség határozata, persze ez is lefordítva, hogy láthassák a Citroen központba, hogy mit mondanak a "hivatalos magyarországi szervek" és a jogszabályok ilyen esetekben, és hogyan kellene eljárnia a hazai Citroen-nek!
Esetleg, ha valaki ügyesebb mint én, és közben tud járni a levelem ügyében, így több mint 8 év elteltével, akkor ITT megteheti!
Olvasd el a levelet:
- ha bírod olvasni és érted is a francia nyelvet, ezt olvasd