Gányolás a szakszervízben, avagy hogyan próbálják javítani a citroen "csúcsmodelljét" egy minősített citroen szakszervízben!
Kopog a futómű? Fújnak bele purhabot!
Igen PURHABOT! Ne tévesszen meg senkit, PURHAB!
Esetleg, ha nem tudnád mi a PURHAB!
Ha már járt nálad szakember, aki ajtót, vagy ablakot épített be, valószínűleg ezt a flakonból kifújható massza szerű anyagot használta!
Mert a PURHAB az építőiparban használatos segédanyag, de emellett az autóm citroen szervízében is előszeretettel használták!
A purhabot szánták a gyártási eredetű hiba orvoslására!
Gazdagon tömtek szivacs darabokat is az autó különböző részeibe!
Szakszervíz munkalapját ITT találod az elvégzett munkáról.
Ha már a kopogó zuhogó futóművet nem tudta a citroen szakszervíz megjavítani, mert hogy nem ismerte a hiba okát, vagy éppen nem volt alkatrész, ki tudja már éppen mikor mire hivatkoztak!
Szerintem pedig nagyon is tudták és tudják, hogy ez egy konstrukcióhibás darab, amit szétkellett volna bontani, nem pedig eladni Magyarországon!
Ezért a komfortérzet növelése érdekében, - ha már egy csúcs típusnak nevezett autót birtokol a boldogtalan tulajdonos- a hátsó utasülés kopogását filc darab, valamint a kalaptartó zörgését gumi darab beépítésével próbálták orvosolni a citroen szakszervízben!
NE TÉVESSZEN MEG SENKIT, IGEN EZ A XXI. SZÁZADBAN ESZKÖZÖLT JAVÍTÁS A FUTÓMŰ HIBÁIRA!
Én már ekkor tapasztaltam, hogy mi mindent tesz éretem a citroen!